SkyDrift نام بازی جذابی در سبک اکشن و هواپیمایی برای کامپیوتر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نادر
17:59
چهار شنبه 1 مرداد 1393

SkyDrift نام بازی جذابی در سبک اکشن و هواپیمایی برای کامپیوتر است که در سال 2011 توسط شرکت Digital Reality طراحی و منتشر شده است و گرافیگ مناسبی دارد. هواپیمای ملخی خود را برای شرکت در نبرد های سهمگین بازی و در فضای کاملا جنگی آماده سازید!

 

 

برای شروع نیاز به خرید یکی از آن ها دارید که در سطح نه چندان بالایی قرار دارد و فقط بخش آموزشی را با آن پشت سر می گذارید. پس از کسب مهارت و تجربه در رانندگی هوایی بازی SkyDrift امکان خرید هواپیما های جدید و پرسرعت تری فراهم می شود تا در مراحل بالاتر نیز جان سالم به در ببرید و همه دشمنان را مجبور به عقب نشینی یا مرگ کنید. ویژگی Customize یا همان شخصی سازی، یکی از بهترین بخش های این بازی به حساب می آید که با بهره گرفتن از این ویژگی می توانید هوایپمای خریداری شده را با استفاده از آیتم های مختلفی به طور کلی تغییر دهید. این تغییرات هم از لحاظ ظاهری و هم فنی انجام می شوند و در نتیجه به بهبود کارایی هواپیمایتان کمک می کنند.

Power Race, Survival Mode و Speed Race نام Game Mode هایی هستند که در بازی مانور هوایی قرار داده شده اند و تنوع خاصی به آن می بخشند و از تکراری بودن آن جلوگیری می کنند. در قسمت اول SkyDrift فقط باید برای زنده ماندن و فرار از دست دشمنان تلاش کنید و همین امر باعث کسب امتیاز خواهد شد. اما در بخش دوم، این قدرت هواپیماهاست که برنده را در میان چندین مسابقه دهنده تعیین می کند و هر فری بتواند از امتیازات کسب شده به خوبی بهره بگیرد و آپگرید های لازم را بر روی آن انجام دهد، قهرمان آن دوره از مسابقه خواهد شد. اما لذت بخش ترین جایی که در بازی SkyDrift تجربه خواهید کرد، مسابقه سرعتی است که با توجه به زمان انجام می گیرید و هیجان به مراتب بالاتری نسبت به سایر قسمت های بازی مانور هوایی دارد.

حجم فایل : 463.03 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir


تعداد بازدید از این مطلب: 591
موضوعات مرتبط: کامپیوتر , بازی , ,
بازدید : 591

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازیهای کامپیوتری وگوشی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر